reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© olivier26 dreamstime.com Przemysł elektroniczny | 10 października 2016

Awans Polaka w strukturze firmy Philips

Tomasz Lisewski został nowym dyrektorem marketingu w globalnej strukturze firmy Philips.
- W pierwszych dniach września, Tomasz Lisewski, dotychczasowy dyrektor generalny Philips w Europie Środkowo-Wschodniej, objął stanowisko dyrektora marketingu w globalnej strukturze firmy Philips. Jest jednym z niewielu Polaków pracujących w strukturach spółki Royal Philips na tak wysokim szczeblu. Jego rola jest teraz kluczowa w zapewnieniu firmie zrównoważonego rozwoju – poinformowała spółka w komunikacie.

Głównym zadaniem dyrektora marketingu jest zarządzanie komunikacją firmy, kluczowymi wydarzeniami, marketingiem cyfrowym oraz procesami optymalizacji. Powierzonymi mu obszarami zarządza z centrali, która mieści się w Amsterdamie. Nowe stanowisko zostało utworzone z myślą o potrzebie ujednolicenia szeroko pojętych działań marketingowych firmy w skali globalnej.

- Niezwykle dynamicznie rozwijający się charakter naszego biznesu, związany z sektorami opieki medycznej oraz ochrony zdrowia, stwarza konieczność ujednolicenia i zintensyfikowania działań marketingowych, skierowanych do naszych konsumentów i klientów – powiedział Pieter Nota, CEO Personal Health Businesses i Chief Marketing Officer w firmie Royal Philips. - Z tego względu zdecydowaliśmy się na stworzenie nowego stanowiska w strukturach globalnych firmy. Jestem bardzo zadowolony, że Tomasz Lisewski zgodził się je objąć. Do jego nowych zadań należeć będzie kierowanie marketingiem cyfrowym, produktowym, komunikacją i rozwojem produktów. Tomasz dał się poznać jako innowacyjny marketer posiadający głębokie zrozumienie wymagań rynku i potrzeb klientów – dodaje Nota.

Tomasz Lisewski związany jest ze spółką od 2009 roku. Najpierw jako dyrektor generalny segmentu produktów konsumenckich w Polsce, potem w roli dyrektora generalnego marketingu rozwiązań do pielęgnacji osobistej w Amsterdamie. Po powrocie do Warszawy zarządzał sektorem Personal Health w Europie Środkowo-Wschodniej, tworząc z licznymi sukcesami, wiele innowacyjnych strategii dla licznych kategorii produktów. W 2015 r. Lisewski został dyrektorem generalnym Philips w regionie odpowiadając za 17 krajów, w tym za Polskę, Czechy, Rumunię i Węgry.

Przed rozpoczęciem pracy w Royal Philips był związany m.in. z firmą Kimberly-Clark, w ramach której operował na wielu międzynarodowych rynkach takich jak Rosja, Wielka Brytania, Austria i Polska. Jest absolwentem ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim, ukończył również studia MBA. Jest żonaty, ma dwójkę dzieci.

Źródło: © Philips

Komentarze

Zauważ proszę, że komentarze krytyczne są jak najbardziej pożądane, zachęcamy do ich zamieszczania i dalszej dyskusji. Jednak komentarze obraźliwe, rasistowskie czy homofobiczne nie są przez nas akceptowane. Tego typu komentarze będą przez nas usuwane.
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
November 29 2016 16:13 V7.6.2-2