reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© alphaspirit dreamstime.com Przemysł elektroniczny | 29 września 2016

Sharp umacnia partnerstwo z UMC

Słowacka firma Universal Media Corporation (UMC) oraz Sharp podpisały ramowe porozumienie dotyczące rozszerzenia współpracy. Firmy chcą przywrócić markę Sharp na rynek europejski.
UMC (właściciel zakładów Sharpa pod Toruniem) oraz japońska spółka chcą wspólnie rozwijać biznes telewizorów sygnowanych marką Sharp na europejskim rynku. Umowa ramowa została podpisana 21 września bieżącego roku.

Jak informuje Sharp w komunikacie, szczegóły dotyczące umowy zostaną podane później. Ale firmy już na początku września, podczas targów elektroniki użytkowej IFA w Berlinie, informowały o zamiarze wzmocnienia współpracy w obszarze marketingu i rozwoju produktów – nie tylko telewizorów, ale także urządzeń audio oraz innych, niesprecyzowanych na razie, produktów. UMC zapowiedziało wówczas rozbudowę działu marketingu oraz wzmocnienie sprzedaży na rynek europejski, a także powołanie inicjatywy, której celem będzie stworzenie innowacyjnych produktów we wszystkich kategoriach cenowych. Inicjatywa zakłada połączenie sił obydwu firm, co pozwoli skorzystać z doświadczenia i know-how inżynierów UMC oraz Sharpa.

Komentarze

Zauważ proszę, że komentarze krytyczne są jak najbardziej pożądane, zachęcamy do ich zamieszczania i dalszej dyskusji. Jednak komentarze obraźliwe, rasistowskie czy homofobiczne nie są przez nas akceptowane. Tego typu komentarze będą przez nas usuwane.
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
November 29 2016 16:13 V7.6.2-1