reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© LUG Przemysł elektroniczny | 16 sierpnia 2016

LUG wybrał LED-y

Zielonogórski producent oświetlenia wycofa z oferty oprawy w technologii konwencjonalnej.
- W związku z konsekwentną realizacją strategii rozwoju w kierunku nowoczesnych, przyjaznych środowisku technologii oświetleniowych LED, nasza firma będzie prowadzić sprzedaż opraw w technologii konwencjonalnej do wyczerpania zapasów magazynowych – poinformowała firma LUG.

- Realizacja przyszłych zamówień i projektów na oprawach konwencjonalnych w dalszym ciągu będzie możliwa do momentu całkowitego wycofania tych produktów z oferty firmy. Zamówienia złożone po wycofaniu produktów konwencjonalnych z oferty LUG będą mogły być realizowane po odpowiedniej analizie i potwierdzeniu dostępności komponentów u naszych dostawców. Przewidywany czas wycofania wszystkich produktów konwencjonalnych szacujemy na koniec roku 2016 – czytamy dalej w komunikacie.

LUG informuje, że całkowite wycofywanie rodzin opraw w technologii konwencjonalnej z oferty będzie miało charakter indywidualny i będzie poprzedzone wysłaniem odpowiednich komunikatów oraz usunięciem produktów ze strony internetowej, a do każdego produktu wycofywanego będzie przyporządkowany odpowiednik w technologii LED.
Po rozbudowie zielonogórskiej fabryki o część do produkcji komponentów i źródeł światła LED w 2013 r. i uruchomieniu nowoczesnego centrum badawczo-produkcyjnego w 2015 r., decyzja o stopniowym wycofywaniu z oferty firmy opraw w technologii konwencjonalnej to kolejny krok w realizacji strategii rozwoju w kierunku nowoczesnych technologii oświetleniowych.

Firma opublikowała też wyniki po drugim kwartale 2016 roku. Drugi kwartał 2016 roku przyniósł Grupie Kapitałowej LUG SA odbicie po słabszych pierwszych trzech miesiącach roku. W całym I półroczu 2016 roku przychody ze sprzedaży wyniosły 53 186,29 tys. zł i były o 0,15% niższe niż w I półroczu 2015 roku, gdy wyniosły 53 264,30 tys. zł.



- Znaczący wzrost przychodów w II kwartale 2016 roku to efekt bardzo dobrego kwartału w naszym wykonaniu. Zrealizowaliśmy projekty oświetleniowe, które w I kwartale br. uległy przesunięciu, co osłabiło wyniki pierwszych trzech miesięcy roku. Przychody ze sprzedaży w II kwartale 2016 roku osiągnęły najwyższy poziom w historii firmy, a przekroczenie własnych granic jeszcze bardziej zmotywowało nas do działania – komentuje Ryszard Wtorkowski, prezes zarządu LUG SA.

Źródło: © LUG

Komentarze

Zauważ proszę, że komentarze krytyczne są jak najbardziej pożądane, zachęcamy do ich zamieszczania i dalszej dyskusji. Jednak komentarze obraźliwe, rasistowskie czy homofobiczne nie są przez nas akceptowane. Tego typu komentarze będą przez nas usuwane.
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
December 08 2016 23:17 V7.6.3-2