© LUG
Przemysł elektroniczny |
LUG wybrał LED-y
Zielonogórski producent oświetlenia wycofa z oferty oprawy w technologii konwencjonalnej.
- W związku z konsekwentną realizacją strategii rozwoju w kierunku nowoczesnych, przyjaznych środowisku technologii oświetleniowych LED, nasza firma będzie prowadzić sprzedaż opraw w technologii konwencjonalnej do wyczerpania zapasów magazynowych – poinformowała firma LUG.
- Realizacja przyszłych zamówień i projektów na oprawach konwencjonalnych w dalszym ciągu będzie możliwa do momentu całkowitego wycofania tych produktów z oferty firmy. Zamówienia złożone po wycofaniu produktów konwencjonalnych z oferty LUG będą mogły być realizowane po odpowiedniej analizie i potwierdzeniu dostępności komponentów u naszych dostawców. Przewidywany czas wycofania wszystkich produktów konwencjonalnych szacujemy na koniec roku 2016 – czytamy dalej w komunikacie.
LUG informuje, że całkowite wycofywanie rodzin opraw w technologii konwencjonalnej z oferty będzie miało charakter indywidualny i będzie poprzedzone wysłaniem odpowiednich komunikatów oraz usunięciem produktów ze strony internetowej, a do każdego produktu wycofywanego będzie przyporządkowany odpowiednik w technologii LED.
Po rozbudowie zielonogórskiej fabryki o część do produkcji komponentów i źródeł światła LED w 2013 r. i uruchomieniu nowoczesnego centrum badawczo-produkcyjnego w 2015 r., decyzja o stopniowym wycofywaniu z oferty firmy opraw w technologii konwencjonalnej to kolejny krok w realizacji strategii rozwoju w kierunku nowoczesnych technologii oświetleniowych.
Firma opublikowała też wyniki po drugim kwartale 2016 roku. Drugi kwartał 2016 roku przyniósł Grupie Kapitałowej LUG SA odbicie po słabszych pierwszych trzech miesiącach roku. W całym I półroczu 2016 roku przychody ze sprzedaży wyniosły 53 186,29 tys. zł i były o 0,15% niższe niż w I półroczu 2015 roku, gdy wyniosły 53 264,30 tys. zł.
- Znaczący wzrost przychodów w II kwartale 2016 roku to efekt bardzo dobrego kwartału w naszym wykonaniu. Zrealizowaliśmy projekty oświetleniowe, które w I kwartale br. uległy przesunięciu, co osłabiło wyniki pierwszych trzech miesięcy roku. Przychody ze sprzedaży w II kwartale 2016 roku osiągnęły najwyższy poziom w historii firmy, a przekroczenie własnych granic jeszcze bardziej zmotywowało nas do działania – komentuje Ryszard Wtorkowski, prezes zarządu LUG SA.
Źródło: © LUG