reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© vinnstock dreamstime.com Przemysł elektroniczny | 02 sierpnia 2016

Apple liderem sprzedaży tabletów

Sprzedaż tabletów w drugim kwartale spadła o 8,8% r/r, ale Huawei i Lenovo odnotowały w tym okresie wzrosty – raportuje TrendForce.
W drugim kwartale 2016 roku sprzedano 33,54 mln sztuk tabletów i znowu odnotowano spadki na światowym rynku tych urządzeń: w ujęciu kwartalnym o 4,8% a w ujęciu rocznym: 8,8%. Nie tylko popyt spada, firmy musiały także ciąć marże, ze względu na istniejące na rynku zapotrzebowanie na tańsze tablety – sporym powodzeniem cieszyły się tanie urządzenia Amazona, podczas gdy iPad Pro nie wpłynął na pobudzenie sprzedaży tabletów firmy Apple. To ostatnie jednak nie zmieniło sytuacji w rankingu dostawców tabletów: Apple pozostaje liderem i wciąż ma przewagę kilku punktów procentowych przed kolejnym na liście Samsungiem. Obie firmy odnotowały spadki sprzedaży. Lenovo i Huawei natomiast, na przekór tendencjom rynkowym, mają na kontach wzrosty. Oto zebrane przez TrendForce wyniki sprzedaży tabletów:



Źródło: © TrendForce

Komentarze

Zauważ proszę, że komentarze krytyczne są jak najbardziej pożądane, zachęcamy do ich zamieszczania i dalszej dyskusji. Jednak komentarze obraźliwe, rasistowskie czy homofobiczne nie są przez nas akceptowane. Tego typu komentarze będą przez nas usuwane.
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
December 08 2016 23:17 V7.6.3-2