reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© norebbo dreamstime.com Przemysł elektroniczny | 25 lipca 2016

Braster SA sprzeda 200 000 urządzeń

Braster SA ogłosił strategię sprzedaży na najbliższe lata, która ma zostać wdrożona na polskim rynku jeszcze w 4Q.2016.
Urządzenie Braster skierowane jest do kobiet, które będą mogły samodzielnie, w komfortowych, domowych warunkach wykonywać badanie piersi przy wykorzystaniu zaawansowanego systemu telemedycznego, rekomendowanego przez lekarza ginekologa. Na kompletny zestaw składać się będą: urządzenie oraz dwuletni abonament.

Strategia sprzedaży, przyjęta przez Emitenta, została opracowana w oparciu o strategię przygotowaną przez firmę Deloitte. Kobiety, zainteresowane urządzeniem Braster, będą mogły je kupić w jednym z trzech podstawowych kanałów dystrybucji: tradycyjnym (tj. poprzez apteki stacjonarne), e-commerce oraz własny sklep Braster. W pierwszej kolejności urządzenie Braster dostępne będzie w największych sieciach aptecznych, co umożliwi sprawne zarządzanie tym kanałem dystrybucji (obecnie na rynku polskim jest ponad 14,5 tysiąca aptek, z czego ok. 36% to apteki skupione w sieciach powyżej pięciu aptek, które generują ok. 53% sprzedaży wszystkich aptek).

Urządzenie będzie można kupić płacąc pełną cena od razu, lub w różnych kombinacjach opłaty początkowej oraz 24-miesięcznego abonamentu.

Wyniki analiz rynkowych wskazują, iż w kolejnych pięciu latach sprzedaż urządzenia Braster na rynku polskim powinna wynieść ok. 200 000 urządzeń. Braster planuje rozpoczęcie efektywnej sprzedaży urządzenia w IV kwartale 2016 roku na rynku polskim, a następnie na rynkach międzynarodowych.

Komentarze

Zauważ proszę, że komentarze krytyczne są jak najbardziej pożądane, zachęcamy do ich zamieszczania i dalszej dyskusji. Jednak komentarze obraźliwe, rasistowskie czy homofobiczne nie są przez nas akceptowane. Tego typu komentarze będą przez nas usuwane.
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
November 29 2016 16:13 V7.6.2-2