reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Samsung Rynki | 30 czerwca 2016

Samsung pozostanie liderem ekranów AMOLED

Samsung Display dominuje na rynku wyświetlaczy AMOLED do smartfonów i w ciągu najbliższych kilku lat sytuacja się nie zmieni – ocenia Digitimes Research.
Według prognozy Digitimes Research, Samsung Display w 2019 roku sprzeda aż 560 mln sztuk paneli AMOLED do smartfonów, co oznacza wzrost o 114% w porównaniu z rokiem 2015.

Jak nietrudno się domyślić, największym klientem Samsung Display jest Samsung Electronics, który według szacunków Digitimes Research w 2016 roku kupi 239 mln sztuk wyświetlaczy AMOLED do smartfonów, a w 2019 roku – 290 mln sztuk.

Przewiduje się, że Apple zacznie używać ekranów AMOLED w iPhone’ach od 2017 roku, zamawiając do Samsung Display 40 mln sztuk w 2017 roku, 80 mln sztuk w 2018 roku i 120 mln sztuk w 2019 roku.

Również część chińskich producentów smartfonów, takich jak Vivo, Oppo, GiONEE, Huawei Technologies oraz Lenovo, zadecydowała o montowaniu ekranów AMOLED. Łączne dostawcy Samsung Display do tych firm wyniosą 99 mln sztuk w 2016 roku i wzrosną do 150 mln sztuk w 2019 roku.

Jednak konkurencja w postaci firm Japan Display, Sharp czy tajwańskich producentów również planuje wejście w biznes wyświetlaczy AMOLED, więc Samsung Display w latach 2019 i 2020 będzie musiał zmierzyć się z silniejszą kokurencją – komentuje Digitimes Research.

Komentarze

Zauważ proszę, że komentarze krytyczne są jak najbardziej pożądane, zachęcamy do ich zamieszczania i dalszej dyskusji. Jednak komentarze obraźliwe, rasistowskie czy homofobiczne nie są przez nas akceptowane. Tego typu komentarze będą przez nas usuwane.
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
December 08 2016 23:17 V7.6.3-1