reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© speedfighter17 dreamstime.com Przemysł elektroniczny | 15 czerwca 2016

Apple zdetronizowane

W tym roku pierwsze miejsce w rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, opracowany przez firmę Millward Brown, zajął Google.
Google zapewniło sobie zwycięstwo zaledwie niewielką przewagą, bo wartość marki Google wyceniono na 229,2 mld USD, a wartość Apple – 228,5 mld USD. Trzeci w rankingu jest Microsoft.

Jak widać, w TOP 10 najcenniejszych marek świata zdecydowanie dominują firmy technologiczne. Nie ma więc sensu, usuwać tych nielicznych wyjątków i prezentujemy całą dziesiątkę:
  1. Google (229,2 mld USD)
  2. Apple (228,5 mld USD)
  3. Microsoft (121,8 mld USD)
  4. AT&T (107,4 mld USD)
  5. Facebook (102,6 mld USD)
  6. Visa (100,8 mld USD)
  7. Amazon (98,9 mld USD)
  8. Verizon (93,2 mld USD)
  9. McDonald's (88,7 mld USD)
  10. IBM (86,2 mld USD)
Później sytuacja się nieco zmienia, ale i tak znajdziemy wielu znajomych: GE (16), HP (42), Samsung (48), Huawei (50), Intel (51), Cisco (67), Siemens (81).

Komentarze

Zauważ proszę, że komentarze krytyczne są jak najbardziej pożądane, zachęcamy do ich zamieszczania i dalszej dyskusji. Jednak komentarze obraźliwe, rasistowskie czy homofobiczne nie są przez nas akceptowane. Tego typu komentarze będą przez nas usuwane.
reklama
reklama
reklama
Artykuły, które mogą Cię zainteresować
Załaduj więcej newsów
December 08 2016 23:17 V7.6.3-1