reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© VGO System Przemysł elektroniczny | 23 września 2015

VIGO System zapowiada dalsze wzrosty

- Liczymy, że wyniki drugiego półrocza będą dobre. Na pewno lepsze niż w drugim półroczu ubiegłego roku - mówi Łukasz Piekarski, członek zarządu VIGO System
Kluczowy dla dalszych wzrostów sprzedaży VIGO System może się okazać segment kolejowy. - Oprócz zastosowań naszych produktów do kolei dużej prędkości, nasi klienci próbują wykorzystać je przy standardowych pociągach - typu 200 km/h. Pierwsze testy odbywają się w Polsce. Liczymy więc, że branża kolejowa powinna przynieść dalsze wzrosty – wyjaśnia Łukasz Piekarski w portalu akcjonariat.pl.

Pierwsze półrocze 2015 roku było dla VIGO System rekordowe, ale oczekiwania dotyczące kolejnych miesięcy są optymistyczne. - Kończymy realizację kluczowego kontraktu z Zodiakiem. Realizujemy umowę ze spółką z grupy Caterpillar, która powinna przynieść istotne przychody w drugim półroczu. Mamy sporo zamówień od naszych dotychczasowych klientów, zwłaszcza z segmentu przemysłowego - wyjaśnia Piekarski. Spółka liczy także, na powtórzenie kontraktu z firmą Zodiac, od której otrzymała pozytywne sygnały, szczególnie jeśli chodzi o ocenę jakości dostarczanych produktów.

- Celem firmy jest do 2017 roku podwojenie sprzedaży z 2014 roku. Liczymy na co najmniej 40 mln PLN i oczywiście utrzymanie dotychczasowej marży – mówi Łukasz Piekarski z VIGO System.

Jednym z kluczowych atutów firmy jest produkcja ściśle dostosowana pod potrzeby klientów. - Nie chcemy z tego rezygnować. Chcemy dostarczać jak największą liczbę produktów po jak najniższej cenie. To jest w tej chwili kluczowa bariera rozwoju nowych zastosowań dla naszych produktów. (...) W tym kierunku idą nasze inwestycje, żeby zwiększać skalę, obniżać koszty.

Niemniej trzeba pamiętać, że cała branża, czy cała technologia, jest jeszcze niedojrzała. Opracowanie nowych produktów wymaga wielu badań i testów. Dlatego też chcemy zaoferować naszym klientom jeszcze większą wartość dodaną i pomagać im w jak najszybszym wypracowaniu nowych zastosowań. W tym celu będziemy inwestować w stworzenie centrum testowo-wdrożeniowego, które skróci czas od pomysłu do wdrożenia nowych produktów
– informuje przedstawiciel VIGO System.

W ostatnich miesiącach VIGO System zwiększyło aktywność marketingową, między innymi poprzez uczestnictwo w najważniejszych targach i konferencjach z branży fotonicznej. Widać już efekty tych działań i firma otrzymuje dużo więcej zapytań od firm, które do tej pory nie zdawały sobie sprawy, że istnieje taka technologia. - To działanie nastawione na długi okres. Chcemy uświadomić wielu firmom, korporacjom, że można rozwiązać ich problemy za pomocą technologii podczerwieni. Nasze detektory pomogą znaleźć odpowiedzi na problemy, które pojawiają się w zastosowaniach medycznych czy przemysłowych związanych z ochroną środowiska. Nasze działania sprzedażowe idą w wielu kierunkach. Z jednej strony będziemy starali się uświadomić klientom, że nasza technologia da lepsze rezultaty, niż rozwiązania stosowane w przez nich w tej chwili. Z drugiej strony jest to szukanie nowych zamówień oraz klientów, którzy w tej chwili wybierają produkty konkurencji – mówi Łukasz Piekarski.

---
Źródło: akcjonariat.pl

Komentarze

Zauważ proszę, że komentarze krytyczne są jak najbardziej pożądane, zachęcamy do ich zamieszczania i dalszej dyskusji. Jednak komentarze obraźliwe, rasistowskie czy homofobiczne nie są przez nas akceptowane. Tego typu komentarze będą przez nas usuwane.
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
November 29 2016 16:13 V7.6.2-2