© grzegorz kula dreamstime.com
Przemysł elektroniczny |
Manta rozwija nowy segment AGD
Polski producent sprzętu AGD i RTV rozpoczyna ekspansję na rynku kuchenek gazowych i elektrycznych.
Obecnie polski rynek kuchni wolnostojących szacuje się na około 400 tys. sztuk rocznie. To niezwykle atrakcyjny i obiecujący segment artykułów AGD, na którym Manta nie zaznaczyła jeszcze wyraźnie swojej obecności. - Jesteśmy przekonani, że wypracowana przez nas infrastruktura sprzedażowa oraz rozbudowane kanały dystrybucyjne pozwolą nam na szybkie pozyskanie 2% rynku – mówi prezes Manta S.A. Bogdan Wiciński. - W najbliższym okresie planujemy sprzedaż 10 tysięcy kuchenek różnego typu.
Prezes nie ukrywa także, iż jednym z powodów wejścia na nowy dla Manty segment rynku są potężne problemy Mastercooka. - Wierzymy, że jesteśmy w stanie dostarczyć produkty, które przyciągną klientów poszukujących dobrych urządzeń w atrakcyjnej cenie. Upadek Mastercooka stworzył niszę, którą chcielibyśmy wypełnić naszymi urządzeniami – podsumował prezes Manty.
W czwartym kwartale tego roku na polskim rynku pojawią się kuchenki gazowe sygnowane logo Manty. W późniejszym okresie do sklepów trafią także urządzenia zasilane elektrycznie. Produkcja kuchenek została zlecona doświadczonym fabrykom w Turcji, które od wielu lat specjalizują się w wytwarzaniu tego typu sprzętu – informuje spółka w komunikacie.
Kuchnie to dopiero początek ekspansji Manty na rynku AGD. W następnych miesiącach należy się spodziewać wysypu kolejnych urządzeń, w tym nowej linii lodówek oraz okapów.
---
Źródło: © Manta