reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© yevhen-basov-dreamstime.com Przemysł elektroniczny | 06 grudnia 2013

Polscy producenci tabletów coraz silniejsi

Tablety produkowane pod rodzimymi markami zdobywają coraz więcej udziałów w polskim rynku. Sławomir Mastej, wiceprezes firmy Manta Multimedia ocenia, że od zeszłego roku ten wskaźnik wzrósł o połowę do 30%.

Manta, GoClever, Pentagram, Lark, Modecom, Tracer czy Kruger & Matz – to polskie marki tabletów, które cieszą się coraz większą popularnością w Polsce. Podstawowym czynnikiem przemawiającym na korzyść wymienionych producentów jest cena, nawet o połowę niższa niż w przypadku zachodnich konkurentów. Tablet można kupić już za niewiele ponad 200 złotych.

Szacuje się, że w tym roku nabywców znajdzie około 1,4 mln sztuk tabletów. „Dziennik Gazeta Prawna” zbadał, ile wynosi sprzedaż poszczególnych marek. I tak Manta w 2013 roku chce sprzedać 190 mln sztuk tabletów, czyli o 80% więcej niż w roku poprzednim. Action, właściciel marki Pentagram, szacuje tegoroczną sprzedaż na 100 tys. urządzeń, a myPhone liczy na 15% wzrost sprzedaży i osiągnięcie poziomu 50 tys. sztuk.

Przyszły rok ma być jeszcze lepszy i sprzedaż tabletów w Polsce ma przekroczyć 2 mln sztuk. Wartość tego rynku w 2014 roku wzrośnie o 30 mln EUR i wyniesie 260 mln EUR.

---
Źródło: Dziennik Gazeta Prawna

Komentarze

Zauważ proszę, że komentarze krytyczne są jak najbardziej pożądane, zachęcamy do ich zamieszczania i dalszej dyskusji. Jednak komentarze obraźliwe, rasistowskie czy homofobiczne nie są przez nas akceptowane. Tego typu komentarze będą przez nas usuwane.
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
December 04 2017 21:30 V8.9.2-2