© photodynamx-dreamstime.com
Przemysł elektroniczny |
Dzięki temu amerykańska korporacja będzie zdobywała doświadczenie na rynku urządzeń mobilnych. Wybór Polski był podyktowany szczególną rolą operatorów na krajowym rynku: odpowiadają oni za 90% sprzedaży wszystkich smartfonów i tabletów – pisze "Dziennik Gazeta Prawna". – Polska jest dla nas unikatowa, jeśli chodzi o poziom otwarcia konsumentów na innowacje. To, co testujemy tutaj, ma wpływ na nasze działania globalne. Możemy tu przetestować wiele rozwiązań – mówi "DGP" John McClure, dyrektor w Intel Corp. odpowiedzialny za globalną sprzedaż i marketing smartfonów i tabletów. W tej chwili Intel najbliżej współpracuje z Orange i T-Mobile, ale John McClure zapewnia, że firma rozmawia ze wszystkimi graczami na polskim rynku. Współpraca ma dotyczyć zarówno tworzonych przez Intel rozwiązań technologicznych, jak i marketingu przy sprzedaży urządzeń mobilnych sygnowanych marką Intel. Nie zostały ujawnione żadne liczby. --- Źródło: Dziennik Gazeta Prawna
Polska rynkiem testowym dla Intela
Na rynku pojawi się seria urządzeń mobilnych opartych o procesory Covertrail Intela. Przy tej okazji amerykańska spółka zamierza zacieśnić współpracę z polskimi operatorami komórkowymi.
Dzięki temu amerykańska korporacja będzie zdobywała doświadczenie na rynku urządzeń mobilnych. Wybór Polski był podyktowany szczególną rolą operatorów na krajowym rynku: odpowiadają oni za 90% sprzedaży wszystkich smartfonów i tabletów – pisze "Dziennik Gazeta Prawna". – Polska jest dla nas unikatowa, jeśli chodzi o poziom otwarcia konsumentów na innowacje. To, co testujemy tutaj, ma wpływ na nasze działania globalne. Możemy tu przetestować wiele rozwiązań – mówi "DGP" John McClure, dyrektor w Intel Corp. odpowiedzialny za globalną sprzedaż i marketing smartfonów i tabletów. W tej chwili Intel najbliżej współpracuje z Orange i T-Mobile, ale John McClure zapewnia, że firma rozmawia ze wszystkimi graczami na polskim rynku. Współpraca ma dotyczyć zarówno tworzonych przez Intel rozwiązań technologicznych, jak i marketingu przy sprzedaży urządzeń mobilnych sygnowanych marką Intel. Nie zostały ujawnione żadne liczby. --- Źródło: Dziennik Gazeta Prawna