© Evertiq
Komponenty |
Wyższa gęstość mocy w diodach motoryzacyjnych
Nowe diody z kwalifikacją motoryzacyjną zapewniać mają wyższą wydajność, a przy tym jeszcze lepszą niezawodność i wytrzymałość. Przeznaczone do pracy w najtrudniejszych aplikacjach motoryzacyjnych.
Firma Vishay przedstawiła swoje nowe diody z kwalifikacją AEC-Q101. Mają pomóc w redukcji strat i wspomóc osiąganie wyższej wydajności w aplikacjach motoryzacyjnych. Nowością są diody: standardowa, Schottky'iego i hiper-szybkie FRED Pt.
Te ostatnie znaleźć mogą zastosowanie w konwerterach DC/DC, RF, w ochronie polaryzacyjnej systemów sterowania silnikiem, ABS, LED, itp. Dostępne są w miniaturowych obudowach SMF, DO-219AB i eSMP. Pierwszy typ pozwala na redukcję zajmowanego miejsca na PCB jeszcze bardziej, niż pozwalały na to obudowy SMA, SMD i SMC.
Diody Schottky'iego (SS1FLHM3, SS1FH6HM3 i SS2FH6HM3) to komponenty przeznaczone do pracy z napięciem 40 V i 60 V. Spadek napięcia to tylko 0.37 V przy prądzie 1 A w temperaturze 125 stopni Celsjusza.
Standardowa dioda (SE10FJHM3) oparto na nowoczesnej technologii tlenkowej, co pozwoliło poprawić parametry związane z kompatybilnością ESD, zgodnie z Class H3B (> 8kV, AEC-Q101-001, Human Body Model).
Hiper-szybkie diody FRED Pt (VS-1EFH02HM3/VS-2EFH02HM3 i VA-1EFU06HM3), cechuje bardzo szybka praca. Czas odnowienia to tylko 28 ns. Spadek napięcia niecały 1 V przy 1 A, a wytrzymałość na napięcie wsteczne wynosić ma 200 V. Nowoczesna budowa zapewnia dobrą wydajność oraz wysoką wytrzymałość i niezawodność.
W obudowie SMF temperatura złącza może wynieść do 175 stopni Celsjusza.